• Home
  • V1
  • Columns
  • Ook Hunkemöller op social media

Ook Hunkemöller op social media

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Kledinglabels gaan zich steeds meer richten op interactie met de klant. De ideale media

daarvoor zijn de social media; sites als Facebook, Hyves en Twitter.Onlangs werd bekend dat Replay zich gaat richten op sociale netwerksites. Lingerielabel Hunkemöller maakte kort daarna bekend het belang van social media ook in te zien. Daartoe heeft het label de huidige Hyves pagina vernieuwd en een nieuw Twitter account online gezet. Deze social media zijn er voor iedereen die alle nieuwe trends, feiten en prijsacties willen volgen op het gebied van lingerie. Liefhebbers die hiervan wil profiteren kunnen follower op Twitter worden of lid worden van de Hunkemöller Hyves.

Twitter en Hyves zijn niet alleen een leuke manier voor de klant om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van hun favoriete label. Ook maken de social media het mogelijk voor de merken de dialoog aan te gaan met haar klanten.

Hunkemoller