• Home
  • V1
  • Columns
  • Only opent groot blog

Only opent groot blog

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Deense jeanslabel Only (onderdeel van Bestseller) heeft een groot blog geopend waarop jonge

meiden hun ‘passion for fashion’ kunnen delen. Volgens Only worden trends vandaag de dag niet meer alleen gevormd in de grote steden, maar op alle mogelijke plekken waar mensen bij elkaar komen. Zo ook op Twitter, Facebook en andere social media als blogs. Het Deense label vindt het blog zelfs de ideale plek voor jonge mensen om hun visie op de mode te kunnen delen en neemt aan dat blogs de capaciteit hebben trends te veranderen, vormen en niet in de laatste plaats ook te beëindigen. Het is zelfs zo dat de ‘front row seats’ bij verschillende grote modeshows nu al worden bezet door ‘bloggers’.

Om dicht bij de consument te zijn en betrokkenheid te creëren heeft Only een groot internationaal project opgezet, waar geselecteerde bloggers van Maleisie tot Kopenhagen ‘blog posts’ op kunnen zetten (te vinden via www.only.com). De bloggers laten weten wat mode voor hen betekent, wat ze dragen en waar ze hun inspiratie vandaan halen. Hun ideeën worden verspreid via meerdere social media .

Een film die is bijgevoegd (zie www.denimizetheworld.com) moet de aandacht vestigen op het blog en jonge mensen inspireren hun eigen projecten te uploaden op www.only.com. “We hopen dat de film jonge vrouwen kan inspireren zich creatief te uiten, hun ogen te openen en Only’s waarden als een modelabel in te zien,” zo liet Only’s Katja Hundrup, verantwoordelijk voor de campagne, weten.

ONLY