• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuw logo FashionUnited symboliseert 'groei en innovatie'

Nieuw logo FashionUnited symboliseert 'groei en innovatie'

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

FashionUnited, het internationale netwerk voor modeprofessionals, presenteert




FashionUnited, het internationale netwerk voor modeprofessionals, presenteert met trots een nieuw logo. Het logo staat symbool voor de groei die het bedrijf doormaakt en laat zien dat FahionUnited zich blijft ontwikkelen binnen een branche die ook constant innoveert. Het logo is onderdeel van een nieuwe huisstijl die FashionUnited later dit jaar zal presenteren.

Zwart en wit, eenvoudig en minimalistisch, het nieuwe logo staat voor efficiëntie in de mode met de nadruk op 'united'. Dit benadrukt de consistente rol die FashionUnited speelt bij het samenwerkingsproces binnen de internationale mode-industrie. Naast het ontwikkelen van innovatieve producten en oplossingen voor de mode-industrie, ziet FashionUnited het als haar taak om de werkzaamheden van modeprofessionals leuker en efficiënter te maken. Na 15 jaar het oude logo gebruikt te hebben zal deze vanaf juli 2014 vervangen worden. Het nieuwe logo symboliseert een nieuw tijdperk voor FashionUnited en communiceert groei en innovatie.

"Wij kijken vooruit. Altijd. Het logo is nog maar een begin. Binnenkort presenteren we een compleet nieuwe huisstijl. FashionUnited staat internationaal bekend als een betrouwbare en innovatieve naam in de steeds veranderende modewereld. FashionUnited heeft een logo nodig dat de waarde die wij hebben voor de mode-industrie vertegenwoordigt. Het nieuwe logo doet dat." Lennard Minderhoud, Chief Executive Officer.