• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuw Head of E-Commerce bij Hunkemöller

Nieuw Head of E-Commerce bij Hunkemöller

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Hunkemöller, het grootste lingeriemerk van Europa, is verheugd

te kunnen aankondigen dat Emma Bonar per 1 september is toegetreden tot het Senior Management als Head of E-commerce. Zij neemt een schat aan kennis en talent op het gebied van e-commerce met zich mee. Voorheen werkte Bonar als Manager E-commerce voor Karen Millen, een bekend modehuis in het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast heeft ze websites beheerd en ontwikkeld voor organisaties uit de overheids-, particuliere en non-profitsector, waaronder het Britse Home Office, de BUPA en het Rode Kruis. Ze heeft meer dan dertien jaar ervaring in de digitale industrie. Emma sluit zich aan bij een nieuw managementteam en haar directe leidinggevende is Bart van den Nieuwenhof, Sales Director International.

Bart van den Nieuwenhof stelt: “We zijn verheugd dat Emma zich bij ons is gekomen als Head of E-commerce, een sleutelpositie in het bedrijf. Hunkemöller kan veel voordeel doen met Emma’s internationale kennis van e-commerce en de multi-channel markt, nu de groep van plan is zijn marktaandeel zowel binnen als buiten Europa aanmerkelijk te doen groeien.”

Emma Bonar zegt: “Ik heb erg veel zin om te werken voor een succesvol, groeiend merk. Hunkemöller stelt de klant centraal en benut de mogelijkheden van e-commerce als afzetkanaal ten volle.”

Hunkemöller, van origine een Nederlands bedrijf, is het grootste high street lingeriemerk van de Benelux. Met circa 2700 werknemers en meer dan 500 winkels in 15 landen, breidt Hunkemöller zich snel uit in Europa. Op dit moment kun je onze winkels vinden in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saudi-Arabië, Egypte, Koeweit, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland en Israël. Hunkemöller is onderdeel van PAI partners, een Europese investeringsmaatschappij.

CCpage
Hunkemoller