• Home
  • V1
  • Columns
  • Nieuw denimplatform Modefabriek

Nieuw denimplatform Modefabriek

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Naast het informatieve platform Sublime, waar diverse premium merken, uit verschillende

sectoren hun krachten bundelen, heeft de Modefabriek nog een nieuw platform: Blueprint. Het nieuwe onderdeel van de Amsterdamse modebeurs richt zich op denim- en streetmerken.

Blueprint krijgt een 'ruwe' uitstraling met naast een atelier ook een winkel, bar, muziek en een ruimte voor kennisoverdracht. Voor het nieuwe platform hebben zich volgens de beursorganisatie al een aantal merken aangemeld. Waaronder: Kuyichi, G-star, Pepe jeans en Lee.

Naast het nieuwe platform Blueprint, bestaat ook nog Industry, dat zich ook richt op denim. Industry is volgens de Modefabriek 'een dynamisch segment waarin snelle ontwikkeling een consistente eigenschap is'.

Modemerken kunnen zich niet meer aanmelden als exposant voor de segmenten Authentic, Appearance, Refined en Refined+, deze zitten al vol. De Modefabriek vindt plaats op 22 en 23 januari 2012.

Modefabriek