• Home
  • V1
  • Columns
  • Modebranche in een radicaal veranderende markt

Modebranche in een radicaal veranderende markt

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De modebranche is radicaal veranderd in het afgelopen

decennium en zal de komende tien jaar nog sterker veranderen. Aan de lopende band zijn er nieuwe kansen en bedreigingen. In enkele jaren tijd is de branche ontwikkeld naar een open internationale markt. Ook internet speelt een steeds grotere rol. De veranderingen zijn duidelijk, maar hoe daar optimaal op inspelen?

- Hoe bouw je een naam op in de opkomende markten?
- Hoe ga je een relatie aan met jongeren die de echte wereld perfect combineren met de virtuele?
- Hoe zet je nieuwe technieken in om nieuwe doelgroepen te leren kennen en er een band mee op te bouwen?

Tijdens de 28-ste IAF World Apparel Convention in Oporto (Portugal) van 24 t/m 28 september wordt ingegaan op deze thema's door prominente sprekers uit heel de wereld. Global fashion marketing en supply chain management staan hoog op de agenda tijdens dit netwerk event voor fashion executives.

Ook deelnemen? Klik >> hier >> voor meer informatie en inschrijven.
IAF
IAFNET