Marc O'Polo heeft in het boekjaar dat op 31 mei 2012 eindigde een

record omzet van 404 miljoen euro geboekt, een stijging van 9,2 procent ten opzichte van vorig jaar. Het Duitse modebedrijf dankte het gunstige resultaat aan 'een succesvolle nationale en internationale uitbreidingsstrategie'.

Het bedrijf - met merken Marc O'Polo Modern Casual and Smart, Marc O'Polo Shoes en Campus, en licenties als Marc O'Polo accessoires, brillen, en beenmode onder zijn hoede - genereerde in thuismarkt Duitsland 71 procent van de totaalomzet. Het buitenland vertegenwoordigde de resterende 29 procent.

Marc O'Polo zegt dat het weer een omzetstijging verwacht in het lopende boekjaar. De verdere uitbreiding van de Europese markt moet het bedrijf in staat stellen weer een recordresultaat te behalen.

Marc O'Polo is in meer dan 2.500 winkels in ruim dertig landen verkrijgbaar, waaronder Duitsland, Nederland, België, Oostenrijk, Ierland, Frankrijk, Zwitserland, Zweden, Finland en Denemarken, Rusland en Polen.
 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN