• Home
  • V1
  • Columns
  • Gap houdt oude logo

Gap houdt oude logo

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Amerikaanse kledingconcern Gap houdt vast aan zijn oude logo. Als reden daarvoor voert

Gap aan dat het bedrijf goed heeft geluisterd naar klanten. “Sinds we een update van ons logo op onze website presenteerden zijn we overspoeld met commentaar van klanten en de online gemeenschap ten faveure van ons oude logo,” zegt Marka Hansen, president van Gap Noord Amerika in een persverklaring.

Op diverse weblogs insinueerden boze tongen dat Gap opzettelijk een ‘shitty’ logo de wereld in had gestuurd om zo rumoer te creëren binnen de social media een persaandacht. Iets dat Gap natuurlijk -zelfs als het zo was- nooit zou toegeven.

Intussen grijpt Gap het incident aan om zijn klantvriendelijkheid te etaleren: “Bij Gap komen klanten altijd eerst. We hebben de afgelopen week alle reacties beluisterd en bekeken en die kwamen er keer op keer op neer dat de klanten gepassioneerd zijn over ons oude logo en dat ze het terug willen. Dus hebben we besloten dat te doen.”
Gap