• Home
  • V1
  • Columns
  • Effecten van commercieel en niet-commercieel succes op populariteit van modebedrijven

Effecten van commercieel en niet-commercieel succes op populariteit van modebedrijven

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Amsterdam Business School onderzoekt het effect van sociale verantwoordelijkheid, commercieel

succes en creativiteit op de populariteit van modebedrijven. Iedereen die een baan in de modewereld ambieert, of heeft, wordt uitgenodigd om deel te nemen aan het onderzoek.

Modebedrijven en modeprofessionals staan voor belangrijke uitdagingen. Veel modebedrijven willen vooral commercieel succesvol zijn. De meeste mode-professionals willen echter ook, of vooral, creatief en artistiek werk verrichten. Sommigen vinden daarenboven dat bedrijven verantwoord moeten omgaan met hun omgeving. Maar wat gebeurt er als bedrijven dit allemaal willen combineren? Houden modeprofessionals van zulke manusjes-van-alles of houden zij meer van bedrijven die vooral in één domein uitblinken?

Om dit te onderzoeken roept de Amsterdam Business School modeprofessionals op een vragenlijst in te vullen. Hierin wordt aan deelnemers gevraagd hun mening te geven over bepaalde modebedrijven. Deelnemen kan door deze vragenlijst in te vullen.