Het Zweedse jeansmerk Cheap Monday viert zijn tienjarig jubileum met de kortste pop-up winkel ooit. Op tien oktober worden

tien tijdelijke verkooppunten in tien steden voor tien minuten geopend. Klanten kunnen stemmen in welke steden deze pop-ups komen. Die 10.000 jeansbroeken worden 'verkocht' tegen krediet dat klanten verdienen met social media.

Klanten die Cheap Monday liken op Facebook of het merk promoten via Instagram en Twitter, krijgen als beloning een exclusieve jeansbroek mee naar huis. Het label hoopt met deze campagne de fysieke en digitale wereld met elkaar te integreren. Enkele genomineerde steden zijn Berlijn, Stockholm en Antwerpen. Een week voor de opening van de pop-up stores wordt bekend gemaakt welke steden winnen.

Cheap Monday is verkrijgbaar in meer dan 35 landen bij ongeveer 2000 retailers, de webshop en vijf flagshipstores. De zelfstandige winkels staan in Kopenhagen, Londen, Parijs, Beijing en Shenyang.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN