(advertentie)
(advertentie)

Metraco is een kledingfabrikant met fabrieken in Turkije. Sinds 1988

is Metraco uitgegroeid tot een productiebedrijf met meer dan 800 mensen in omgeving Istanbul.

Metraco werk onderscheidend van andere producenten doordat ze in staat is om te helpen bij het ontwerpen van collecties van afnemers. Klanten kunnen worden voorzien in zowel collecties als productie tegen leveranciersprijzen. Momenteel wordt geproduceerd voor 'high level' kledingmerken uit Italië en Noord-Europese landen.

De levertijd vanuit Turkije is ongeveer 7 weken voor: knitted garments in heavy jersey, pique, single jersey, interlock, 1x1 rib, ottoman, andere soorten katoen of mixed fabrics en vele andere stoffen.

Metraco is bijzonder actief in het ontwikkelen van nieuwe stoffen, finishing’s, prints, embroideries etc. Dit is één van de sterkste kwaliteiten. Zes keer per jaar wordt een eigen collectie gemaakt, zodat tenminste elke 2 maanden iets nieuws getoond kan worden aan afnemers. De ervaring leert dat de geleverde input enorm gewaardeerd wordt door de Metraco klanten, en dat deze creatieve input een belangrijke USP is ten opzichte van andere leveranciers.

Levertijden
Levering FOB of C&F. Betalingsvoorwaarde is CAD.


Contact
Metraco Headoffice
Üniversite Mahallesi, Firuzköy
Bulvan, Üner Sokak No.9
34310 Avcilar Istanbul
Turkey
Telephone: 0090 212 509 7070

 

 

 

 

Metraco is een Nederlands-Turkse kledingfabrikant met een eigen fabriek in Turkije.

Metraco is opgericht in 1988 en is uitgegroeid tot een productie bedrijf met meer dan 800 medewerkers in Istanbul.

Range of products
De levertijd vanuit Turkije is ongeveer 7 weken voor: knitted garments in single jersey, heavy jersey, pique, interlock, ottoman, 1x1 rib, andere soorten katoen of mixed fabrics en vele andere soorten stoffen.

Metraco onderscheidt zichzelf van andere producenten doordat ze in staat is om actief mee te helpen door het ontwerpen van collecties voor zijn klanten. Wij kunnen de klanten voorzien in zowel collecties als productie tegen leveranciersprijzen.
Op dit moment produceren wij voor high level merken uit Italië en Noordeuropese landen.

Metraco is zeer actief in het ontwikkelen van nieuwe stoffen, finishing’s, prints, embroideries etc. Dit is één van onze sterkste kwaliteiten. Wij maken 6 keer per jaar een eigen collectie, zodat we tenminste elke 2 maanden iets nieuws kunnen laten zien aan onze klanten. Onze ervaring is dat de input die wij geven enorm gewaardeerd wordt door onze klanten, en dat deze creatieve input ons een groot voordeel geeft ten opzichte van andere leveranciers.

Levertijden
Wij leveren FOB of C&F. Onze betalingsvoorwaarde is CAD.


Contact
Metraco Headoffice
Üniversite Mahallesi, Firuzköy
Bulvan, Üner Sokak No.9
34310 Avcilar Istanbul
Turkey
Telephone: 0090 212 509 7070

De Duitse Zalando app is verrijkt met een soort zoekmachine. De zoekfunctie biedt gebruikers de gelegenheid om door middel van foto's

de catalogus te doorzoeken. Vervolgens zoekt de app naar artikelen die op de foto lijken. Gevonden artikelen kunnen hierna worden besteld.

De online retailer zegt steeds op zoek te zijn naar nieuwe technologieën die het online winkelen voor de consumenten verbetert. De lancering van de app is op dit moment nog in de testfase en enkel verkrijgbaar voor iOS. Bij succes wordt het ook verkrijgbaar in andere landen en voor Android.

Zalando is niet de eerste die dit idee gebruikt. De in maart gelanceerde app 'ASAP54' maakt het voor gebruikers mogelijk om met een foto - van een outfit of zelfs een staaltje stof - naar gelijkende kleding te zoeken.

De omzet van herenmodemerk Hackett is het afgelopen jaar gestegen naar 152 miljoen euro. Een jaar geleden was de omzet van

het Britse label nog 146 miljoen euro.

Het herenmodemerk laat weten vooral te profiteren van de gerestylede winkels. Ook is de opening van de flagshipstore in Londens Regent Street goed voor Hackett financiële positie.

Hackett werkt momenteel aan een internationale expansie. Onlangs werd bekend dat het label een flagshipstore gaat openen in de Amsterdamse PC Hooftstraat.

Wij nodigen u graag uit om op dinsdag 25 november aanwezig te zijn bij de halfjaarlijkse

trendpresentatie door Lidewij Edelkoort. Lidewij Edelkoort is een van ’s werelds bekendste en meest vooraanstaande trend forecasters. Met haar intuïtieve begrip en analytische houding voor de wereld om ons heen, is zij als geen ander in staat verbanden te leggen tussen hetgeen er was, er is en zal komen.

Trendpresentatie Lidewij Edelkoort - zomertrends 2016De presentatie voor het zomerseizoen 2016 is getiteld: ‘Vanities, the mythology of self’. Een prachtige presentatie waarin Lidewij Edelkoort op de voor haar zo kenmerkende wijze de trends en ontwikkelingen in kleur, vorm en materiaal zal tonen.

Dit jaar organiseren we 2 verschillende sessies.
De ochtendsessie zal Engelstalig zijn en zal naast ‘Vanities’ de Active Wear presentatie ‘Body & Soul’ bevatten .

De middagsessie heeft het bekende format en zal in het Nederlands zijn. Naast ‘Vanities’ zal Lidewij de Lifestyle & Color trends voor 2016 en verder tonen. Verder krijgt u de gelegenheid om uw eigen vraag te stellen aan Lidewij Edelkoort.

Of u nu designer bent of directeur, retailer of fabrikant, werkzaam in fashion of non-fashion, dit seminar is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt met de toekomst van zijn of haar organisatie en wie trends & toekomstverkenningen als succesfactor daarvoor wil inzetten.

Wij hopen u op dinsdag 25 november te mogen begroeten.
De entreeprijs voor deel 1 is 300,00 euro en voor deel 2 is de entreeprijs 350,00. Studenten en docenten ontvangen 50% korting. Prijzen zijn excl. BTW en inclusief een prachtig trendboekje.

Ik hoop tot ziens bij een fantastisch event!

Met vriendelijke groet,
Maureen Reulink – Appletizer

Inschrijven: www.appletizer.nl of www.edelkoortamsterdam.nl
Vragen: [email protected]

De schulden van Maasmechelen Village nemen toe ondanks het stijgende bezoekersaantal.

Na een verlies van 19,1 miljoen euro in 2013 lopen de rode cijfers op tot 236 miljoen euro in 2014.Toch trekt het winkeldorp drie miljoen consumenten per jaar. Retaildetail meldt dat de aandeelhouders zich eerder richten op de groei van de kapitaalwaarde dan op een strategie van dividendrendement.

De omzet van de onderneming bedroeg afgelopen jaar 19,5 miljoen euro. In 2009 was dit 13 miljoen euro. Het verlies en een bedrag van 180 miljoen euro aan overgedragen verliezen, laten de schuldenberg groeien tot een kwart miljard euro. Het eigen vermogen is ook negatief: 198 miljoen euro.

Maasmechelen Village is eigendom van het Amerikaanse Value Retail. De eigenaar ziet het winkelcentrum van ruim negentienduizend vierkante meter nog steeds als een lange termijninvestering.

Naar verluid beginnen de onderhandelingen over de verkoop van Pepe Jeans - het moederbedrijf van

de merken Pepe Jeans en Hackett - deze week. Dat schrijft de Franse krant les Echos.

Persbureau Bloomberg schrijft dat er verschillende grote partijen geïnteresseerd zijn in het modebedrijf. Onder ander KKR, Permira en Pai zouden interesse hebben getoond.

De Pepe Jeans Group is momenteel eigendom van de investeerders Torreal, Arta Capital en L Capital. Ook bezit het management een groot deel van de aandelen. De verkoop zou zo'n 700 miljoen euro moeten opleveren.

Dolce & Gabbana zijn door het Hoogste gerechtshof in Italië onschuldig verklaard in de zaak omtrent

belastingfraude. In 2010 werd het duo schuldig bevonden en zou een celstraf het mogelijke gevolg zijn. De Italiaanse ontwerpers gingen in hoger beroep; met succes. Ook bestuurslid Cistiana Ruelle en boekhouder Luciano Patelli zijn vrijgepleit van schuld.

Sinds 2004 worden Dolce & Gabbana verdacht van fraude omdat ze toen hun bedrijf verkochten aan het Luxemburgse bedrijf Gado, dat ook op hun naam staat. Vermoed wordt dat de ontwerpers zo de Italiaanse belastingen wilden ontduiken. Om deze reden kregen ze in april al een boete opgelegd van 343,3 miljoen euro. Zelf ontkennen de ontwerpers iedere aanklacht.