Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Na een succesvolle eerste drop van de Gigi Hadid x Vogue Eyewear-capsulecollectie eerder dit seizoen, kunnen fashionista's nu opnieuw genieten van een gloednieuwe reeks brillen en zonnebrillen ontworpen door het Amerikaanse topmodel. Net als bij de eerste drop van deze collectie, toveren deze nieuwe modellen een modieuze aanvulling op het gezicht van iedere vrouw met gevoel voor glamour en stijl.

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Highline, 139 euro

Het resultaat stelt niet teleur: de nieuwe Gigi Hadid-brillen nemen je mee op een dream tour doorheen de favoriete modemetropool van het supermodel: New York. Gigi inspireerde zich voor de collectie niet enkel op de vele indrukken die de grootstad achterlaat, ook de mensen en de plaatsen die het haar thuis maken, waren een belangrijk deel in het creatieproces. Elk model is ontworpen en benoemd door Gigi zelf en verbeeldt een moment in haar leven.

Van de edgy, retro-future realiteit van de city that never sleeps tot de A-list glamour van de meest exclusieve clubs in Manhattan, Gigi Hadid neemt ons mee op een tour langs de laatste trends van het moment. Vanuit haar spontane it-girl-stijl verbeeldt haar eclectische collectie de toekomstgerichte visie van hedendaagse vrouwen wiens look alles zegt. Of het nu een klein, metalen cateyemodel of een opvallend ninetiesframe is, deze glamoureuze collectie is alles wat je van haar verwachtte – en meer.

VO5283S – BELLA

Gedurfde contrasten en opvallende details bepalen de stijl van deze modieuze zonnebril. Stralende opaaltinten en speelse grafische lagen worden in dit model gecombineerd met glazen in intense kleuren en zachte spiegeleffecten voor een glamoureus resultaat vol persoonlijkheid. Deze zonnebril bestaat in nude opaal, lichtgrijs, volledig zwart of in een combinatie van roze, wit en zwart.

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Bella, 139 euro

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Bella, 139 euro

VO5284S – HIGHLINE

Met zijn populaire monoframe-look is deze zonnebril wat elke trendsetter nodig heeft. De industriële lijnen en reflecterende wolkenkrabbers van New York vormden de inspiratiebron voor de geometrische hoeken en platte glazen van dit edgy ontwerp. Het model bestaat in een transparante, zwarte of volledig witte versie met glazen in drie, in elkaar overvloeiende tinten die het frame nog meer kracht bijzetten.

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Highline, 139 euro

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Highline, 139 euro

VO5282SB – SUPER

Met zijn uitvergrote hoeken en glinsterende kristallen is dit gewaagde ontwerp de ideale combinatie van futuristische glamour en speelse persoonlijkheid. De zonnebril bestaat uit gepolijst acetaat in rijke havanatinten, glinsterend opaal of opvallend wit met modieuze donkere glazen.

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Super, 139 euro

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Super, 139 euro

VO4139SB – TAURA

De combinatie van zonnebrilglazen met glinsterende Swarovskikristallen in een metalen montuur maakt dit model onweerstaanbaar voor elke fashionista. Het montuur bestaat in roze goud, koper, zilver of zwart om nog meer te stralen - dag en nacht.

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Taura, 139 euro

VO5281 – YOLA

Met zijn retro, op de jaren ’50 geïnspireerde cateyelook, biedt dit kleine acetaatframe een nieuwe blik op het concept glamour. Het montuur is verkrijgbaar in heldere acetaatkleuren zoals bruingrijs havana, opaalrood of transparant voor een echte Gigi Hadid x Vogue Eyewearlook.

Vogue Eyewear en Gigi Hadid lanceren 2e SS19-capsule

Vogue x Gigi Hadid, Yola, 139 euro

OVER LUXOTTICA

Luxottica is marktleider op het gebied van het ontwerp, de productie en de distributie van mode-, luxe-, performance- en sportbrillen. Hun portfolio bestaat uit eigen merken als Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples en Alain Mikli, naast licensed merken als Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co, Valentino en Versace. Het wereldwijde groothandelsnetwerk van de Luxottica Group beslaat ruim 150 landen en wordt aangevuld met 9.000 retailwinkels waaronder Sunglass Hut. Meer info op www.luxottica.com.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN