Oakley diept zijn Prizm™-aanbod uit met twee nieuwe Prizm™ Sport-zonnebrillen en vier Prizm™ Everyday-monturen. De leider in het sportbrillensegment ontwikkelde deze revolutionaire technologie met de ambitie om kleuren en contrasten te versterken zodat je meer details kunt waarnemen. Dankzij de brillenglazen […]

Augustus 2019, Amsterdam - De CALVIN KLEIN JEANS herfst-campagne, GET BETWEEN ME AND #MYCALVINS, beeldt de opwinding van fysieke aanraking en de spontane geest van liefde uit met echte koppels. De nieuwste campagne, gefotografeerd door fotograaf en regisseur Theo Wenner, is een intieme kijk op moderne […]

In tijden van ongebreidelde urbanisering, verlangt de mens naar een leven van eenvoud en verbondenheid met de natuur. Samsøe & Samsøe borduurt voor Autumn 2019 verder op de nostalgische notie van vervlogen tijden, ingegeven door de ongerepte schoonheid van de Deense westkust. Met zijn meanderende, romantische […]

ISSEY MIYAKE AW19 WOMENSWEAR, HUISPATRONEN HERBEZOCHT EN HERUITGEVONDEN Onder het imposante glazen gewelf van het Lycée Carnot, verschijnen de mannequins van Issey Miyake initieel per twee ten tonele. Zij aan zij schrijdt elk paar de fotografen op de riser tegemoet. Wanneer hun wegen scheiden, vervolgen […]

Sebago is aan een edgy wederopmars bezig in het internationale modelandschap. Wie voordien enkel de bootschoen voor de geest kon halen bij het denken aan dit heritage brand, niets is minder waar. Sebago debuteert in 1946 met een met de hand genaaide Cityside penny loafer en lanceert pas drie decennia […]

Sinds zijn ontstaan in 1966 is Vans de voorvechter van individuen en groepen die tegen de stroom in gaan. Als trailblazer van de Californische surfcultuur, pionier van de skating movement en mecenas van bands en artiesten over genres heen, behartigt het counterculture merk de belangen van eenieder die […]

Werkmansvestpionier Le Mont St Michel breit al enkele jaren discreet verder aan zijn succes in het Aziatische halfrond. Ondertussen ligt het Bretoense huis bij toonaangevende retailers als Boon The Shop en Isetan. Deze wisselwerking sijpelt nu door in een rebelse wintercollectie die een ode brengt aan […]

Augustus 2019, Amsterdam - In #MYCALVINS IRL (In Real Life), de CALVIN KLEIN UNDERWEAR campagne voor de herfst van 2019, draait het om twee compleet verschillende invalshoeken op de vraag: hoe ziet sexy eruit? Hiermee vervaagt de scheidingslijn tussen het publieke imago en de persoonlijke werkelijkheid […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN