• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Premium-assortiment Zalando breidt uit met 15 merken

Premium-assortiment Zalando breidt uit met 15 merken

Door Tessa Guntlisbergen

bezig met laden...

Scroll down to read more

Zalando breidt zijn premium-assortiment uit met 15 designerlabels. Europese merken als Versace Jeans Couture en Marc Cain en internationale merken zoals Victoria Beckham en Phillip Lim zullen binnenkort beschikbaar zijn. Dat maakte de Duitse e-tailer bekend middels een persbericht.

Het huidige premium-assortiment bestaat uit zo’n 240 merken, en de vraag naar deze collecties is volgens Zalando groter dan ooit tevoren. Omdat premium tot de snelstgroeiende categorieën van de webwinkel behoort, wil Zalando het assortiment in de toekomst blijven uitbreiden.

“Dit seizoen hebben we ons gericht op lokale, relevante merken zoals Marc Cain (Duitsland), Repetto (Frankrijk), Liu Jo (Italië) en Decadent Copenhagen (Denemarken), en hebben we gerenommeerde internationale merken zoals MM6, Phillip Lim, Vivetta en Victoria Beckham toegevoegd,” aldus Lena-Sophie Röper, Head of Buying Premium bij Zalando.

Eind vorig jaar kondigde Zalando al een uitbreiding van het premium-aanbod aan. Toen werden labels als See by Chloé, Diane von Fürstenberg en Missoni for Men voor het eerst beschikbaar op het e-commerceplatform.

Premium
Zalando