Pepe Jeans plant flinke uitbreiding in India

Pepe Jeans gaat zijn aanwezigheid in India flink vergroten met de opening van vijftig nieuwe winkels dit jaar. Het denimlabel gaat zich daarnaast ook richten op het binnenkleding-segment, beginnend met producten voor mannen. Dat heeft het bedrijf bekendgemaakt.

Met de expansie wil Pepe Jeans aan het einde van dit jaar uitkomen op een totaal aantal winkels van 270. Het merk is al langer bezig de aanwezigheid in de Indiase markt te vergroten, onder andere met de lancering van het kinderkleding-segment.

Naast kinderkleding is Pepe Jeans van plan het binnenkleding-segment in India te introduceren. Het label begint daarbij met binnenkleding voor mannen en breidt dit aanbod later uit. Voor binnenkleding gaat het Pepe Jeans een nieuw bedrijf oprichten middels een joint venture. Verdere details hierover zijn nog niet bekend.

Pepe Jeans werkt momenteel aan een omnichannel strategie, die begin volgend jaar zal worden uitgerold. In India beschikt het jeanslabel over zo’n 1.500 verkooppunten. Van de totale omzet gerealiseerd in India, komt 5 procent uit het online kanaal.

Beeld: Pepe Jeans London Facebook

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN