Buddha to Buddha, het merk dat vooral bekend staat om haar sieraden, heeft een eerste brandstore geopend. De winkel bevindt zich in het centrum van Antwerpen, meldt het bedrijf in een persbericht. In de nieuwe winkel van het merk kunnen klanten terecht voor het volledige assortiment van het merk, bestaande […]

Shoppen op je mobiele telefoon wordt een stuk handiger met de nieuwe ‘shopping’ categorie binnen de App Store. Het miljardenbedrijf maakte op maandag bekend dat de ‘shopping’ apps uit de ‘lifestyle’ categorie worden verwijderd en hun eigen categorie krijgen. Mobiel winkelen is volgens vice-voorzitter […]

Schoenenmerk Van Bommel opent op 15 januari 2016 een eigen webshop. Het merk heeft dit afgelopen week aan klanten laten weten middels een brief. “De nieuwe online realiteit dwingt ons nu een ingreep te doen die voor het dealernetwerk gevoelig ligt maar voor het merk van levensbelang is,” schrijft het […]

De Scheldestad is een nieuwe winkel rijker: Manila Grace. Het Italiaanse merk heeft in het centrum van Antwerpen haar eerste Belgische winkel geopend, schrijft Belmodo. In de winkel, die een oppervlakte van 50 vierkante meter beslaat, worden kleding, accessoires en tassen van het merk verkocht. “Antwerpen […]

Na online retailers als Wehkamp en Zalando introduceert het Britse modeplatform Farfetch nu ook een same day delivery service. Dat meldt Fashionmag.com. De nieuwe bezorgservice is momenteel beschikbaar in negen steden: Londen, New York, Parijs, Milaan, Los Angeles, Miami, Barcelona, Madrid en Rome. […]

De doorgestarte damesmodeketen Miss Etam gaat met 99 winkels en 800 werknemers door. Dat blijkt uit het nieuwste faillissementsverslag van Etam Group, dat in april dit jaar failliet werd verklaard. Begin vorige maand werd al bekend dat de nieuwe eigenaar van de Etam Group, Roman & Stern Holding, zeker […]

Het Italiaanse modemerk Liu Jo wil uitbreiden en gaat zich in de toekomst daarom meer richten op travel retail, door winkels te openen op bijvoorbeeld luchthavens en treinstations. Dat meldt Retaildetail. Als onderdeel van deze strategie was het merk dit jaar voor het eerst aanwezig op de TWFA World […]

Schoenenketen Omoda biedt sinds deze maand niet langer de videochat service aan. De dienst zou te duur zijn geweest, meldt Twinkle magazine. De dienst, die vooral was bedoeld voor het geven van stylingadvies, werd te weinig gebruikt. Het bedrijf stond per dag slechts ongeveer tien tot vijftien klanten […]

Wie duurzaamheid belangrijk vindt, zou vaker producten online moeten kopen. Een studie van het Deutsches Clean Tech Institut (DCTI) heeft namelijk uitgewezen dat bestellingen in een webshop minder CO2 uitstoot genereren dan aankopen die worden gedaan in een fysieke winkel, zelfs wanneer rekening wordt […]

Het duurt nog een jaar tot het nieuwe winkelcentrum Docks Bruxsel de deuren opent, maar 80 procent van de beschikbare ruimte is al verhuurd. Volgens De Tijd is het een reële mogelijkheid dat het hele centrum nog voor de opening volledig verhuurd zal zijn. Enkele merken die zich in ieder geval in het […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN