Nieuwe winkelconcept voor Pull & Bear in Madrid

Pull & Bear heeft een nieuw winkelconcept gepresenteerd in de flagshipstore in Madrid. In de nieuwe stijl ligt de nadruk op de collecties zelf, en minder om de aankleding van de winkel zelf. Dat meldt moederbedrijf Inditex.

De nieuwe winkel aan de Calle Hermosilla, die maar liefst 1.000 vierkante meter winkeloppervlakte telt, is de grootste vestiging van het merk tot nu toe. Het pand heeft twee verdiepingen, waarbij de vrouwencollectie op de begane grond is geplaatst. De herencollectie en loungeruimte zijn te vinden in de kelder van het pand.

Het nieuwe winkelconcept focust zich op de Californische stijl van het merk, inclusief iconisch surfersbusje en LED-displays. Het nieuwe uiterlijk van de winkel kenmerkt zich door een helderder lichtplan, lichtere kleuren en een simpelere aankleding, waardoor de aandacht meer op de collecties zelf wordt gelegd.

In het pand zelf is veel aandacht voor ‘Mediterraanse texturen’, zoals marmer, baksteen, thermale klei, beton, grenen en kurk. Door de open opstelling komt er veel natuurlijk licht binnen, dat de focus legt op de kleding. Het is niet bekend of Inditex het nieuwe concept verder gaat uitrollen.

Beeld: Inditex

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN