Net-a-Porter sluit exclusieve deal met Tod’s

Luxe webshop Net-a-Porter heeft een nieuwe exclusieve online overeenkomst gesloten met Tod’s. De komende twee seizoenen wordt de ready-to-wear collectie alleen via Net-a-Porter verkocht. Dat meldt WWD.

De herfstcollectie van de vrouwenlijn zal vanaf 29 juli verkrijgbaar zijn op Net-a-Porter. Vanaf 8 september is de herencollectie verkrijgbaar bij Porter.com. Voorheen was de ready-to-wear collectie van Tod’s enkel via eigen fysieke winkels verkrijgbaar.

Hoewel de exclusieve deal met de ready-to-wear collectie nieuw is, geldt dat niet voor de accessoires van het luxemerk. Zo hebben Net-a-Porter en Mr. Porter al langer een selectie schoenen, tassen, lederwaren, reiswaren en accessoires in de webwinkel. Sinds het najaar 2012 heeft Mr. Porter deze categorieën in het assortiment, en sinds het voorjaar van 2014 heeft Net-a-Porter deze categorieën voor vrouwen in haar webshop.

"Sinds de lancering van Tod's accessoires vorig jaar op Net-a-porter.com ontvangen we een overweldigende respons van onze wereldwijde klanten, die van de verfijnde, ingetogen stijl houden waarmee het merk Tod’s zich onderscheidt," zegt Sarah Rutson, vicepresident van global sales bij Net -a-Porter. "Ik ben ervan overtuigd dat de reacties over de ready-to-wear net zo positief zullen zijn." Claudio Castiglioni, global general manager bij Tod’s Group: "Net-a-Porter en Mr. Porter hebben een zeer bijzonder oog voor kwaliteit en een uitstekende merchandise selectie gecombineerd met een 360-graden benadering van de markt - ze anticiperen en ontwikkelen nieuwe manieren van winkelen."

Net-a-Porter werkte eerder op soortgelijke wijze samen met Chanel (sieradenlijn Coco Crush), Tom Ford (ready-to-wear) en Dolce & Gabbana (capsule collectie Portofino).

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN