Mango focust zich op openen grote winkels in 2019

2019 staat voor Mango in het teken van het openen van grote winkels, zo meldt het bedrijf in een persbericht. Dit jaar wil de Spaanse retailer 60.000 vierkante meter aan winkeloppervlakte openen. Het is onderdeel van de strategie van het merk om grotere winkels te openen en kleinere juist te sluiten.

Mango is sinds 2012 bezig met het transformeren van het retailnetwerk. Het netwerk is sinds die tijd met 300.000 vierkante meter toegenomen en de gemiddelde grote van de winkels is toegenomen met 54 procent. De geplande 60.000 vierkante meters die dit jaar moeten worden toegevoegd omvat zowel eigen retail als franchisewinkels.

27 winkels die in 2019 openen behoren tot Mango, deze zijn goed voor 15.000 vierkante meter. De overige 45.000 vierkante meter is afkomstig van nieuwe franchise winkels wereldwijd.

Beeld: Mango pressroom

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN