• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich

Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Een jas van Woolrich uitproberen in extreme weersomstandigheden? In Milaan, in de nieuwe flagshipstore van het merk, kan het.

De nieuwe winkel telt 700 vierkante meter en bevindt zich aan de Corso Venezia. In het concept is een Extreme Weather Experience Room opgenomen, waar de temperatuur constant rond de min vijf graden ligt, sneeuw op de grond ligt en een video installatie op de muur te zien is. Naast deze speciale ruimte is er ook een Customer Area te vinden in het concept waar klanten parkas, T-shirts, sweatshirts en dekens kunnen personaliseren met borduursels, studs, labels en patches. Voor de rest is het aanbod van dames- en herenmode te vinden in de winkel in de verschillende dedicated areas.

“Ons startpunt was het idee om de fysieke winkelervaring te differentiëren van de online ervaring door de best mogelijke offline interactie te bieden maar wel het web geïntegreerd te houden in de winkel,” aldus Andrea Cané, creatief directeur van Woolrich.

Neem alvast een kijkje in de nieuwe winkel door hieronder de interactieve beelden te bekijken. Beweeg de muis over de beelden om meer detailfoto’s te zien.

Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich
Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich
Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich
Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich
Kijken: 'Extreem weer' in nieuw winkelconcept Woolrich

Beeld: Woolrich

Woolrich