• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • C&A geeft online shop een makeover

C&A geeft online shop een makeover

Door Nora Veerman

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Beeld: screenshot van de nieuwe website van C&A

Modeketen C&A heeft in samenwerking met het digitale agentschap Dept de webshop volledig opnieuw ingericht, zo kondigt C&A aan in een persbericht. Het design en de navigatie zijn veranderd, en ook zijn er een aantal tools aan de website toegevoegd die het gebruiksgemak moeten verbeteren.

C&A werkt al sinds 2020 samen met Dept aan de herontwikkeling van de website, met als doel een online omgeving te creëren die beter schaalbaar is en bovendien meer tegemoetkomt aan de behoeften van klanten. Online winkelmandjes worden nu overzichtelijker ingericht en met geïntegreerde maattabellen is het ook makkelijker geworden om de juiste maat te vinden, schrijft C&A.

Ulrike Otto, Hoofd Digitale Ervaring bij C&A, zegt in het persbericht: “Het nieuwe platform vervult de wensen van onze klanten, weerspiegelt de moderniteit van ons merk en dient als basis voor onze ambitieuze groeiambities.”

C&A
E-commerce