Alexander McQueen vernieuwt website: rijker beeld en meer service

Alexander McQueen heeft zijn website veranderd. De reden: een betere winkelervaring bieden aan klanten, onder meer door de frequentie van het aanbieden van nieuwe content te verhogen.

De vernieuwde site is nu mobiel vriendelijk en beschikbaar voor alle mobiele apparaten. De content zal maandelijks bijgewerkt worden, evenals films en foto’s. Klanten kunnen hun aankoop rechtstreeks vanuit het lookbook doen. Daarnaast zijn er services als click & collect, online reserveren voor bruidsjurken, couture en Savile Row tailoring service.

“Het is onze bedoeling om een meer boeiende en meeslepende merkbeleving te bieden,” zegt een woordvoerder tegen WWD. “Een van de nieuwe functies is dat er curated product stories komen die maandelijks zullen worden bijgewerkt, en dit zal klanten nieuwe invalshoeken voor de collectie geven. De foto’s en films op de website zullen full-bleed en rijker zijn, waar de kijkervaring verbetert en het publiek beter zicht en inzicht heeft in de collecties.”

Alexandermcqueen.com was gisteren tijdelijk offline. Vandaag is de vernieuwde site live gegaan.

Beeld: Alexandermcqueen.com

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN