De Fenty-beauty-lijn, de Fenty lingerielijn, Rihanna’s samenwerkingen met merken: genoeg om een warenhuis mee te vullen. De zangeres, actrice en entrepreneur is naar verluidt in gesprek met luxeconcern LVMH over lanceren van haar eigen merk. Dit meldt WWD op basis van meerdere bronnen. Volgens de bronnen […]

“Van het Koninkrijk van België naar Fifth Avenue.” Modehuis Delvaux is vertrokken naar Amerika, zo blijkt uit verschillende video’s van het tassenmerk. Het merk heeft de eerste Amerikaanse winkel geopend aan Fifth Avenue in New York. Het Belgische Delvaux ging in 2014 voor het eerst buiten de landsgrenzen […]

E-tailers die een fysieke winkel openen is geen nieuw verschijnsel. Bonprix brengt echter wel een nieuw element. De Duitse e-tailer opent een winkel in Hamburg waar digitalisering de boventoon voert en de Bonprix-app alles aanstuurt. De Fashion Connect-winkel heeft maar één item van elk in de winkel […]

Vorig jaar leek het nog dat Victory & Dreams Holding, het moederbedrijf van Miller & Monroe, Witteveen Mode en Men at Work, had misgegrepen in Oostenrijk. De failliete winkels van Charles Vögele gingen naar Ga Europa. Nu bevestigt een woordvoerder dat Victory & Dreams een intentieverklaring heeft ondertekend […]

Uitbreiding voor Verse. De duurzame winkel opent een tweede vestiging, zo meldt het bedrijf op Instagram. Ook is de tweede winkel al aangekondigd op de website. Verse vestigt zich met de tweede winkel in de Pijp op de Gerard Doustraat 84, zo is te lezen op Instagram. Het duurzame en groene aspect van […]

De winkels van River Island verdwijnen uit het straatbeeld in de Benelux. De retailer gaat de fysieke winkels in de regio sluiten, zo bevestigt het bedrijf via een woordvoerder aan FashionUnited. De reden achter de sluiting wordt niet specifiek genoemd. Wel meldt het bedrijf dat het moeilijke tijden […]

Een bloemist shop-in-shop, self checkout, een monogram-service en reparatie service. Het zijn enkele van de elementen die H&M test in het nieuwe winkelconcept. Het merk gaat in 2019 verder met het onderzoeken hoe het de klantervaring zowel offline als online kan verbeteren. “Deze winkels geven ons de […]

Het Deense accessoiremerk Hvisk wil uitbreiden naar meer Europese landen. Dit maakt het label bekend in een persbericht. Het merk wordt op dit moment al verkocht door meer dan 300 retailers in Europa waaronder warenhuizen en online platformen. Hvisk werkt voor het totstandkomen van zijn ontwerpen samen […]

OPINIE Het nieuwe jaar was nauwelijks begonnen of we werden al geconfronteerd met het nieuws over de staat van de Nederlandse winkelstraat. In grote delen van het land nemen de winkelhuren een duikvlucht. Er is immers minder vraag en animo in die straten. Tegelijkertijd rijzen de huurprijzen in de vijf […]

Het eerste soldenweekend heeft een omzetstijging van 4 procent gerealiseerd in vergelijking met vorig jaar. Ondanks de gestegen omzet houdt het Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen (NSZ) nog een slag om de arm, aldus De Tijd. “Een eerste soldenweekend in de kerstvakantie staat sowieso garant voor het […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN