Lingerieproducent Van de Velde heeft over de eerste helft van dit jaar een winststijging van 23,7% geboekt. In de zes maanden tot 30 juni liep de winst van het Belgische bedrijf op tot €11.5 miljoen. De inkomsten stegen met 1,3% tot € 47.3 miljoen. Van de Velde, bekend van lingeriemerken als Marie Jo en Prima Donna, heeft laten weten dat de omzet zowel in thuisland België als in het zuidelijke deel van Europa. In Noord Europa en Duitsland is de omzetontwikkeling gelijk gebleven. Zowel voor de 2e helft van 2003 als voor het jaar 2004 verwacht het bedrijf dat de marktomstandigheden moeilijk zullen blijven. Om haar groei te realiseren investeert Van de Velde in de verdere ontwikkeling van het productgamma, de kwalitatieve en kwantitatieve verbetering van de verkoop en logistieke organisatie en de marketing. Op het einde van 2003 zullen er 5 eigen winkels operationeel zijn. Ook voor 2004 voorziet het bedrijf een aantal openingen.


 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN