De Franse keten Pinault-Printemps-Redoute (PPR) heeft de winst over het eerste halfjaar met 11% zien toenemen tot euro 299,1 mln van euro 270 mln een jaar eerder. Dat cijfer ligt aan de onderkant van de analistenverwachtingen. De omzet steeg met 19,6% tot euro 13,5 mrd. De onderneming is van plan om […]

Lokale winkels verkopen meer dan zaken in grote steden   Vrouwenmodezaken op het platteland draaien over het algemeen een stuk beter dan dergelijke winkels in de grote steden in de Randstad. Dat blijkt uit een overzicht van de Vereniging van Kamers van Koophandel. Drenthe blijkt de beste provincie […]

Possen.com timmert stevig aan de weg, het bedrijf dat 18 maanden geleden begon als internetbedrijf voor maatpakken op maat gemaakt middels een bodyscan, is nu stevig aan het uitbreiden. Possen.com levert maatkleding voor mannen en vrouwen, en is er van overtuigd dat binnen nu en vijf jaar de consument […]

Het Amerikaanse kledingconcern Tommy Hilfiger heeft in zijn fiscale eerste kwartaal, dat eindigde op 30 juni, de winst met 10% zien dalen tot 9 miljoen dollar, ofwel 10 dollarcent per aandeel. Dat was beter dan analisten hadden verwacht. Dat maakte Hifliger maandag bekend. In hetzelfde kwartaal vorig […]

ICT heeft in de afgelopen jaren ons aller manier van zaken doen veranderd en zeker binnen de modebranche biedt onder andere internet vele nieuwe kansen. Communicatielijnen worden korter, waardoor u sneller en efficiënter kunt werken met zowel consumenten als leveranciers, tevens kunt gemakkelijk […]

Nike stort zich op consumentenelektronica. In haar wil om in contact te komen met de internet-gekke en op hebbedingetjes gerichte Generatie Y-jongeren, betreedt het sportmerk Nike een geheel nieuw terrein: elektronica. De producent van sportkleding en sportartikelen kondigde begin mei aan te komen met […]

Zeeman wil 1500 zaken in Europa Zeeman zet zijn opmars in Europa onverdroten voort. Met de opening van twee textielwinkels per week, wordt het streven - 1000 filialen in 2007 - met gemak gehaald. Algemeen directeur Paul Schouwenaar zinspeelde gisteren op alweer een nieuwe doelstelling: 1500 winkels. […]

autumn / winter 2001 De nieuwe wintercollectie van Bad Boys Junior is gebaseerd op 4 lever-periodes, elk bestaand uit twee sterke kleurthema's. Door uit deze kleurstatements een keuze te maken, kiest de Bad Boysdetaillist enerzijds voor een modisch of anderzijds voor een rustig kleurbeeld. Bad BoysJunior […]

een stoer meidenverhaal dat opvalt.... WINTER 2001 BAD GIRLS, het direct succesvolle zusje van BAD BOYS, bestaat nu één seizoen en weet nu dat haar sportief / modische meidencollectie alles heeft wat een zelfbewuste jonge meid zich op modegebied kan wensen. BAD GIRLS is compleet , duidelijk […]

Opvallende, verfrissende kleuren en ergonomische fit zijn de kenmerken van de Protest wintercollectie 2001-2002. Verder brengt Protest de snowboardcollectie op een technisch hoogwaardiger niveau dan vorig jaar. De waterkolom en breathability zijn bijna verdubbeld. De engineerd fit laat een ergonomische […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN