Possen.com timmert stevig aan de weg, het bedrijf dat 18 maanden geleden begon als internetbedrijf voor maatpakken op maat gemaakt middels een bodyscan, is nu stevig aan het uitbreiden. Possen.com levert maatkleding voor mannen en vrouwen, en is er van overtuigd dat binnen nu en vijf jaar de consument […]

Het Amerikaanse kledingconcern Tommy Hilfiger heeft in zijn fiscale eerste kwartaal, dat eindigde op 30 juni, de winst met 10% zien dalen tot 9 miljoen dollar, ofwel 10 dollarcent per aandeel. Dat was beter dan analisten hadden verwacht. Dat maakte Hifliger maandag bekend. In hetzelfde kwartaal vorig […]

ICT heeft in de afgelopen jaren ons aller manier van zaken doen veranderd en zeker binnen de modebranche biedt onder andere internet vele nieuwe kansen. Communicatielijnen worden korter, waardoor u sneller en efficiënter kunt werken met zowel consumenten als leveranciers, tevens kunt gemakkelijk […]

Nike stort zich op consumentenelektronica. In haar wil om in contact te komen met de internet-gekke en op hebbedingetjes gerichte Generatie Y-jongeren, betreedt het sportmerk Nike een geheel nieuw terrein: elektronica. De producent van sportkleding en sportartikelen kondigde begin mei aan te komen met […]

Zeeman wil 1500 zaken in Europa Zeeman zet zijn opmars in Europa onverdroten voort. Met de opening van twee textielwinkels per week, wordt het streven - 1000 filialen in 2007 - met gemak gehaald. Algemeen directeur Paul Schouwenaar zinspeelde gisteren op alweer een nieuwe doelstelling: 1500 winkels. […]

autumn / winter 2001 De nieuwe wintercollectie van Bad Boys Junior is gebaseerd op 4 lever-periodes, elk bestaand uit twee sterke kleurthema's. Door uit deze kleurstatements een keuze te maken, kiest de Bad Boysdetaillist enerzijds voor een modisch of anderzijds voor een rustig kleurbeeld. Bad BoysJunior […]

een stoer meidenverhaal dat opvalt.... WINTER 2001 BAD GIRLS, het direct succesvolle zusje van BAD BOYS, bestaat nu één seizoen en weet nu dat haar sportief / modische meidencollectie alles heeft wat een zelfbewuste jonge meid zich op modegebied kan wensen. BAD GIRLS is compleet , duidelijk […]

Opvallende, verfrissende kleuren en ergonomische fit zijn de kenmerken van de Protest wintercollectie 2001-2002. Verder brengt Protest de snowboardcollectie op een technisch hoogwaardiger niveau dan vorig jaar. De waterkolom en breathability zijn bijna verdubbeld. De engineerd fit laat een ergonomische […]

Guess Inc., het amerikaanse kleding en accessories bedrijf, zag haar winst in de eerste maanden van 2001 dalen met 84 % tot 4.9m (EUR 5.4m). Volgens de laatste prognose kan de winst over het laatste kwartaal van Guess halveren. De omzet in de eerste drie kwartalen daalde mt 16& tot $ 465.9m. Guess […]

Het Amerikaanse modeconcern Liz Claiborne neemt het Nederlandse Mexx over. Het beursgenoteerde Liz Claiborne betaalt euro 300 in contanten voor 72% van de aandelen van Mexx. De overige 28% krijgen de Amerikanen over enkele jaren in handen voor een prijs die afhankelijk is van de winst van Mexx. Directeur-oprichter […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN