De volgende Bread&Butter zal gehouden worden in Berlijn, dit heeft de directeur van de jonge modebeurs Karl-Heinz Müller deze week bekend gemaakt. Het evenement voor geselecteerde merken werd gehouden in Cologne, maar Muller gaf een maand geleden vrij dat er gezocht werd naar een andere locatie […]

Het Amerikaanse bedrijf Guess heeft deze week de verkoopcijfers van het derde kwartaal bekend gemaakt en meldt dat ook de verkoop in september lager was dan verwacht. Voor het derde kwartaal, dat 28 September 2002 eindigde, verminderde de totale retail verkoop 0.6 procent tot 95.2 miljoen Euro vergeleken […]

Hip Site is de nieuwe lijn die Benetton lanceert voor trendy jongeren. Het label vertaalt opkomende trends naar modellen voor onvolgroeide lichamen. De eerste collectie ligt dit najaar in de winkels. Hip Site is voor jongens en meisjes en biedt naast kleding ook accessoires en sieraden. In het assortiment […]

Benneton verkoopt sinds deze week de eerste CD van de serie Colours Sounds in de Benneton kledingwinkels. De wereld muziek-serie is samengesteld door Colours, het tijdschrift dat de Benneton Group uitgeeft in meer dan 60 landen. De makers van het tijdschrift vinden de muziek-serie een verrijking omdat […]

Het Italiaanse modehuis Marni, bekend van zijn leer- en bontcreaties, gaat volgend zomerseizoen een zonnebrillencollectie verkopen in de winkels in Milaan, Londen, Parijs, Tokio en New York. Deze collectie is een test om te kijken of de brillen net zo hartelijk ontvangen worden als de kleding van Marni, […]

Bij de uitbreiding van het aantal Hunkermöller-winkels in Frankrijk gaat Koninklijke Vendex KBB het concept meer aanpassen aan de Franse markt, maar het concern laat wel weten dat het lingerie-concept in dat land goed aanslaat. Vendex exploiteert momenteel Honkermöller-winkels in Calais, Douai, […]

'Find yourself' is het thema van de kersverse pan-Europese Nike-campagne voor een nieuwe vrouwencollectie schoenen en kleding. De campagne is vanaf deze week te zien in Europa. De nieuwe collectie moet bovendien ook markten in het Midden-Oosten en Zuid-Afrika veroveren. De campagne werd gemaakt door […]

Johnny de Mol is dinsdag in Paradiso in Amsterdam uitgeroepen tot best geklede Nederlander. Esquire loofde de in vrijetijdskleding gestoken zoon van televisieproducent John de Mol om zijn "Nike-schoenen en Fake London-shirt en broek". Volgens het blad is De Mol de 'Rebel without a cause' van de 21ste […]

Het Amerikaanse vrouwenmode bedrijf Liz Claiborne heeft deze week de sportkleding producent Ellen Tracy gekocht voor 183.5 miljoen Euro. De producten van Ellen Tracy worden verkocht in Amerikaanse speciaalzaken en betere warenhuizen zoals Bloomingdale's, Neiman Marcus en Saks Fith Avenue. Ellen Tracy […]

Tod’s, het Italiaanse bedrijf in betere schoenen en lederwaren, heeft plannen voor een nieuw retail project. Tod’s wil dat zijn drie leer-labels Acqua di Parma, Scent Range en Brooks Brothers clothes samen, in een winkel, verkocht gaan worden. Directeur Diego Della Valle meldt dat de proefperiode […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN