Siemens gaat onder de naam Xelibri twee keer per jaar een beperkte oplage nieuwe, modieuze, onconventionele gsm's uitbrengen. Daarmee richt Siemens zich vooral op de modebewuste beller. De telefoons zijn dan ook niet verkrijgbaar in telecom winkels, maar in kledingzaken. De toestellen uit de Xelibri […]

Het Amerikaanse Oakley Inc. maakt afgelopen woensdag bekend zijn lijn van vrouwenkleding uit te breiden en te variëren. Het plan roept om groei van de bestaande collectie en een vastberaden aanpak om nieuwe kansen op de markt aan te grijpen. Oakley is het meest bekend door zijn zonnebrillen, maar […]

Basketbalster Michael Jordan heeft aangekondigd te stoppen met zijn geliefde sport. Toch leeft zijn legende voort met de lancering van zijn achttiende schoen: de Air Jordan XVIII. Deze hoogwaardige schoen komt voort uit een traditie die al achttien jaar bestaat. Elk jaar wordt er namelijk door Nike […]

Textiel producent- en verkoper Jones Apparel Group Inc. maakte afgelopen woensdag de resultaten van het laatste kwartaal van 2002 bekend. Volgens Jones steeg de winst met 65 procent in het vierde kwartaal van het financiële jaar. Deze winst kwam tot stand door diverse nieuwe aanwinsten en een gevarieerd […]

Tommy Hilfiger Corp., maakte woensdag bekend dat Joel Horowitz benoemd is tot voorzitter van het bedrijf. Hij vervangt hiermee Tommy Hilfiger, die zijn rol als erevoorzitter en voornaamste ontwerper zal voortzetten. Horowitz blijft naast deze nieuwe functie ook actief als directeur van het bedrijf. […]

Lafuma, de Franse sport- en outdoorkleding fabrikant, heeft wederom sterke kwartaalcijfers gepresenteerd. In het eerste kwartaal, dat op 31 december jl. eindigde heeft het bedrijf een verkoopstijging geboekt van 17,2% tot 33 miljoen euro. Het bedijf heeft daarop zijn verwachtingen, een jaaromzet van […]

L-Fashion Group Oy, de Finse sport- en vrijetijdskleding producent, heeft aangekondigd het bedrijf op te zullen splitsen in een twee zelfstandige business units; sport en fashion. Deze stap heeft tot doel de sport-devisie sterker te profileren en meer impact te geven op de internationale markt, zo heeft […]

Het spaanse merk Custo Barcelona, geesteskind van de broertjes Custo en David Dalmau, opent deze zomer een flagship store in de trendy Soho-wijk in New York. Deze winkel zal vrijwel identiek zijn aan de eerste flagship store in Barcelona en tegelijk functioneren als gallerie. De nieuwe Custo-winkel […]

Het gaat goed met Tommy Hilfiger. Het label, herkenbaar aan het gebruik van de blauw-rode Hilfiger-vlag, is bij onze oosterburen onverminderd populair. Tommy Hilfiger Deutschland wil dan ook zijn retailactiviteiten in dat land op korte termijn flink uitbreiden. Dat heeft de Duitse afdeling van het Amerikaanse […]

Record aantal deelnemers op de Modefabriek Deze winter kent de Modefabriek een recordaantal deelnemers. Nog nooit was de Modefabriek zo groot als deze wintereditie. Het aantal labels is inmiddels opgelopen tot 220 waarmee de nog steeds niet aflatende groei van de Modefabriek een feit is. Zo zullen onder […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN