Opvallende C&A campagne
bezig met laden...
C&A ondersteunt de uitbreiding van het aantal filialen van 84 naar 108 met een opvallende reclamecampagne, zo meldt Adformatie. De pay-off van de campagne luidt 'Ontdek ons opnieuw'. Het kledingconcern communiceert de opening van de nieuwe vestigingen in huis-aan-huisbladen en met een abricampagne waarbij een op de buitenkant van de abri bevestigd T-shirt het bovenlichaam van een jonge vrouw bedekt. Als het shirt verwijderd wordt, staat over de grotendeels ontblote vrouw de tekst 'Sorry iemand is u voor geweest, maar uw gratis T-shirt is af te halen bij C&A.` C&A heeft verder een deal met vrouwenblad Margriet, waarbij de cover ter ere van het 100-ste C&A-filiaal onderdeel is van een uitklapadvertentie. De advertentie valt samen met de start van de landelijke campagne op tv, in de winkels in Viva en Libelle. C&A hoopt met de campagne de band met de bestaande doelgroep te verstevigen en twijfelaars over de streep te trekken. (Bron : Adformatie)