Modehuis Giorgio Armani meldt in het eerste halfjaar een geconsolideerde omzet van €644 miljoen. Dit is een jaarlijkse verhoging van 5 procent. De winst was 89 miljoen, 23 procent meer dan vorig jaar. De inkomens vóór rentebelasting, waardevermindering en amortisatie verhoogden met 14 procent tot 122 miljoen. De verkoop steeg in alle internationale markten van het bedrijf, en in het bijzonder in China en Hong Kong waar zij met 47 procent toenamen. De verkoop in Japan, de V.S. en Europa steeg met 8,0 procent, 7,0 procent en 6,0 procent respectievelijk. De verkoop van het Giorgio Armari label nam met 10 procent toe, verkoop van het Emporio Armani label ging met 5 procent omhoog en van Armani nam Collezioni met 4 procent toe. De groep opende 13 nieuwe winkels en heeft zes winkels gerenoveerd in het eerste half jaar.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN