• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Nieuwe reclamecampagne CPD

Nieuwe reclamecampagne CPD

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De eerstvolgende CPD wordt ondersteund met een nieuwe reclamecampagne. "Well Armoured" is de strijdkreet waarmee Igedo, de organisatie van de dames-, heren- en kinderkleding, de vakbeurs van 22 tot en met 44 juli promoot.

De Duitse vakpers heeft al kennis kunnen maken de visualisatie van de campagne. In de advertenties voor de CPD is een geharnaste ridder te zien geweest. En met in grote letters de strijdkreet waardoor de kracht van Düsseldorf als modestad werd onderstreept. De vakbeurs in juli wordt gezien als de kick off van de internationale modeagenda met de presentatie van Collection Premiere Düsseldorf.

De reclamecampagne heeft als prioriteit aandacht generen voor de vakbeurs CPD. Maar de organisatie heeft als onderliggend motief, de symbiose van Mode en Kunst naar voren te schuiven. Door meer de nadruk te leggen op de combinatie mode en kunst hoopt de organisatie niet alleen de modevakbeurzen in de Duitse stad naar hogere regionen op te duwen, maar ook Düsseldorf als lifestyle en culturele metropool op de internationale kaart te zetten. Gedurende de modebeurzen zijn daarom projecten gepland die voor een wisselwerking gaan zorgen tussen de beurshallen en de stad.

CPD