Lacoste heeft een verjongingskuur ondergaan en het merk wint aan populariteit. De bekende krokodil is weer geregeld in het straatbeeld terug te zien. De winkels van het merk zien er een stuk moderner uit. Fros International - die dit voorjaar de volledig vernieuwde Boutique Lacoste aan de Amsterdamse P.C. Hooftstraat opende - noemt het nieuwe winkelconcept flexibeler, jeugdiger en eigentijdser. Het van oorsprong Franse kledingmerk wil daarmee naast de traditionele doelgroep, die uit 35-plussers bestaat die vooral in sportswear zijn geïnteresseerd, ook een jongere groep consumenten naar de winkels te trekken.

De boetiek in de P.C. Hooftstraat is in feite een pilotstore voor Lacoste-dealers, meldt Sport Partner. Eind 2007 zullen ongeveer 1.000 winkels over de hele wereld van het nieuwe interieur zijn voorzien. In Nederland zijn nu vier Lacoste Boutiques, in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Maastricht. En men wil uitbreiden, maar nog geen mogelijke vestigingslocaties prijsgeven. Het nieuwe winkelconcept wordt ook voor shop-in-shops ingezet. Zo start de Bijenkorf in Amsterdamse dit najaar al met een Lacoste corner voor de damescollectie.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN