• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Nieuw logo voor Triumph

Nieuw logo voor Triumph

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De internationale lingerie- en ondergoedfabrikant Triumph krijgt een nieuw logo. De kleur rood blijft, net als de Triumph kroon, maar die krijgt een meer prominente rol. Wel wordt er een ander lettertype ingevoerd.

Het nieuwe logo was nodig omdat Triumph het merk wereldwijd wil harmoniseren. Jan Rosenberg, General Manager for International Sales and Marketing van Triumph International licht toe: "De structurering en harmonisatie van de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo, maken het mogelijk om onze identiteit en waarden overal ter wereld uit te dragen. Het ontwerp weerspiegelt enerzijds de sterktes en traditionele waarden van Triumph: kwaliteit, betrouwbaarheid en perfecte pasvorm. Anderzijds omvat het de emotionele voordelen van het merk Triumph: sensualiteit, verleiding en schoonheid." De restyling van het logo werd uitgevoerd door het Berlijnse agentschap MetaDesignAG. Het nieuwe logo wordt vanaf 2008 volledig ingevoerd. Nu is het al te zien bij de opening van nieuwe winkels.

Triumph