Marks & Spencer probeert een nieuw concept uit dat tot op heden alleen door de grote luxe namen als Tom Ford en Burberry gehanteerd werd: het shop-now concept.

Volgens deze trendy shopformule zijn collecties uit het komende seizoen veel eerder verkrijgbaar. Men hoeft niet meer zes maanden te wachten. Zo ligt een deel van de herfst/winter 2016 collectie van de Britse warenhuisketen nu al in de schappen van 26 winkels en zijn deze artikelen ook via de webshop verkrijgbaar.

”Onze klanten willen nieuw, nieuw, nieuw, dus geven we ze dat nu,” zei Marks & Spencer stijldirecteur Belinda Earl in een interview met het Britse dagblad The Telegraph.

Marks & Specer noemt deze herfst collectie the ‘Big Easy’. Hij bestaat uit minimalistische, gestroomlijnde overgangsstukken, zoals een leren driekwart broek en een suede jasje die binnenstebuiten kan worden gedragen. Het zijn stukken die makkelijk draagbaar zijn, vooral tijdens de wisselvallige dagen die ons land zo goed bekend zijn.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN