Lingerieketen Hunkemöller en sigarenhuis Hajenius hebben deze week in Utrecht de MasterCard Retail Jaarprijs 2003 gewonnen. Hunkemöller blonk uit in de categorie Grootwinkelbedrijf en Hajenius werd winnaar in de categorie Zelfstandige winkelier. De jury was vol lof over Hunkemöller: "Hunkemöller is niets verhullend, spannend, onderscheidend, creatief en professioneel. Zij bedient op indrukwekkende wijze een brede doelgroep, zonder de intimiteit van het product te verhullen in de massa. Een formule die zichzelf voortdurend vernieuwt, waarbij creativiteit en eigen productontwikkeling, styling, assortimentsopbouw en kwaliteitszorg borg staan voor rendement en internationaal succes". Ook over de website is de jury enthousiast. Volgens de jury is Hunkemöller een voorbeeld voor alle retailers met internationale ambities. Tijdens het RetailJaarprijsGala werd verder de Telegraaf Publieksprijs uitgereikt aan Jumbo Supermarkt in Almere. De Adformatie Retail Reclameprijs werd gewonnen door Bureau PPGH/JWT Groep voor hun reclamecampagne voor Shell Benzinestations. De jury beschreef Het Huis Hajenius als een van de meest gerenommeerde sigarenhuizen van Europa en daarbuiten en ook als een van de meest authentieke winkels van ons land. Beide winkels ontvingen van hoofdsponsor MasterCard een bedrag van 5000 euro.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN