(advertentie)
(advertentie)
G-Star’s charmeoffensief: debuut op China’s grootste online modeshow

G-Star Raw zet samen met partner Alibaba in op de Chinese consument. De samenwerking werd gisteren kracht bijgezet door de lancering van een exclusieve capsule collectie van G-Star Raw voor Alibaba’s platform Tmall. Tijdens een ‘see now buy now’-show keken meer dan 100 miljoen Chinese consumenten naar de collectie.

De capsule collectie werd gepresenteerd door VanNess Wu, zanger en acteur en bovendien een goede vriend van het merk, aldus G-star. De jeans, een premium handgemaakte spijkerbroek met patches ontworpen door Pharrell Williams, was meteen beschikbaar op G-star’s Tmall platform. De rest van de collectie zal beschikbaar zijn op Alibaba’s 11.11 Global Shopping Festival.

Begin dit jaar kondigde G-Star de samenwerking met Tmall aan, het bedrijf werd destijds een strategische handelspartner van het platform. Voor die tijd waren de kleding-, schoenen- en accessoires collecties ook al verkrijgbaar via TMall, maar met de samenwerking wil G-Star ‘zich verder positioneren op de Chinese markt’.

G-Star’s charmeoffensief: debuut op China’s grootste online modeshowG-Star’s charmeoffensief: debuut op China’s grootste online modeshow

Debuut G-Star op China’s grootste online modeshow

De presentatie van G-Star was onderdeel van de tweede “See Now Buy Now”-show van Tmall, de grootste virtuele modeshow in China. De show is onderdeel van Alibaba’s 11.11 Global Shopping Festival. De vorige editie van het het festival leverde 17,8 miljard dollar op (15,2 miljoen euro). De show werd op zeven verschillende online platforms uitgezonden en ook op verschillende lokale televisiezenders was het evenement te volgen. 27 merken showden hun collecties waaronder Jason Wu, Sandro, Maje, Claudie Pierlot, Guerlain, Polo Ralph Lauren, Furla en Ray-Ban

G-Star’s charmeoffensief: debuut op China’s grootste online modeshow

Beeld: G-Star Raw