• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Dit modenieuws kunt u verwachten in week 47 - 2019

Dit modenieuws kunt u verwachten in week 47 - 2019

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 47. Hieronder volgen de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 18 tot en met 24 november.

Beste winkelketen van België bekend

Donderdag wordt de beste winkelketen van België bekendgemaakt. Voor beste winkelketen maken Bel & Bo, C&A, e5 Mode, JBC, LolaLiza, C&A, HUnkemöller, H&M, Primark, Veritas, Zara, Brantano, Bristol, Schoenen Torfs en Decathlon kans. Naast fysieke winkelketens worden ook prijzen uitgereikt aan webshops. Online zijn Bel & Bo, e5 mode, JBC, Zalando, Hunkemöller, C&A, H&M, Brantano, Schoenen Torfs en Decathlon genomineerd. Benieuwd naar de winnaar? Lees het vrijdag.

Fashion Talks

Fashion Talks is de een conferentie over de mode-industrie en hoe deze echt werkt en evolueert, op deze manier wordt een inkijkje gegeven achter de schermen van een van de meest inspirerende industrieën. Tijdens Fashion Talks worden verschillende talks gegeven die nieuwe perspectieven en inzichten geven over de industrie. FashionUnited is aanwezig en doet verslag.

Interview met hoedenmerk Bronté

Hoedenmerk Bronté viert volgend jaar het dertigjarige jubileum. De hoeden worden wereldwijd verkocht en bieden zelfs UV 40 bescherming. In het kader van accessoire-maand bij FashionUnited én 'Mijn Niche' gaan we gesprek met het Nederlandse merk.

L Brands Q3

In het tweede kwartaal liep de omzet bij L Brands, Inc. het moederbedrijf van onder andere Victoria’s Secret, terug van 99 miljoen dollar (89,1 miljoen euro) naar 37,6 miljoen dollar (33 miljoen euro). Het bedrijf ziet al meerdere kwartalen de resultaten teruglopen en de omzet kwam dit kwartaal neer op 2,90 miljard dollar (2,61 miljard euro) in vergelijking met de 2,98 miljard dollar (2,66 miljard euro) van een jaar eerder. Hoe is het het Amerikaanse bedrijf in het derde kwartaal afgegaan? Lees het deze week.

Hoe bouw je online een professioneel persoonlijk merk op?

Het hebben van een persoonlijk merk is in essentie het hebben van een professionele online aanwezigheid, dat vertegenwoordigt wat je doet en wat je de wereld te bieden hebt. Er zijn veel gratis tools beschikbaar om er zeker van te zijn dat je hoog in de zoekresultaten van Google terecht komt, waarin je kunt laten zien wie je bent en wat je precies doet.

Trendstop

Trendstop brengt weer een nieuw trendrapport uit. Lees het woensdag.

Dit modenieuws kunt u verwachten