• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Dit modenieuws kunt u verwachten in week 30 - 2019

Dit modenieuws kunt u verwachten in week 30 - 2019

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren? FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 30. Hieronder volgen de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 22 tot en met 28 juli.

Lapeek: de little black dress van de golf- en tennisbaan die vrouwen verbindt

Wat begon met een gemis in de markt, “Ik heb jurkjes van over de hele wereld besteld maar het was het allemaal niet”, eindigde bij een eigen merk met zwarte golf- en tennis jurken. Barbara Peek is de trotse eigenaar van Lapeek. Maandagochtend om negen uur ‘s ochtends spreekt FashionUnited de ondernemer onder het mom “Dan beginnen we de week meteen productief”. In de vijfde aflevering van de vernieuwde FashionUnited-serie ‘Mijn Niche’: Lapeek.

Hermes Q2

Hermès wist in het eerste kwartaal van boekjaar 2019 de omzetgroei te versnellen. De omzet nam in de eerste drie maanden van het boekjaar toe met 16 procent. Benieuwd om de groei heeft doorgezet in het tweede kwartaal? Lees het dinsdag.

Deze retail technologieën verwachten consumenten bij retailers

Interactieve schermen, kassa’s zonder personeel, augmented reality; allemaal dingen waar retailers gebruik van kunnen maken. Dat de mogelijkheid er is, betekent niet dat daar altijd gebruik van gemaakt wordt. Wat moeten retailers doen om aan de verwachting van consumenten te voldoen? Onderzoeksbureau A.T. Kearney deed er onderzoek naar Consumer Retail Technology Survey. De highlights op een rij.

VF Corp Q1

VF Corporation, het moederbedrijf van onder andere The North Face, Timberland en Eastpak, sloot het afgelopen boekjaar af met een omzet kwam van 12,3 miljard euro. Wat een totale groei van 12 procent betekende. Woensdag maakt VF Corp de cijfers van het eerste kwartaal bekend.

Interview creatief directeur Wrangler

Wrangler lanceerde eerder dit jaar in de Verenigde Staten zijn eerste collectie dat van 100 procent duurzaam katoen geproduceerd. Een andere lijn, dat gebruikt maakt van een nieuwe technologie en dat naar verluidt geen water gebruikt bij het verfproces van de denims, ligt sinds juni in Europese winkels. FashionUnited sprak met Sean Gormley, creatief directeur bij Wrangler EMEA, om meer te weten te komen over deze ontwikkelingen.

Trendstop

Trendstop brengt weer een nieuw trendrapport uit. Lees het woensdag.

Dit modenieuws kunt u verwachten