• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • DE VERANDERDE CONSUMENT IN UW MODEWINKEL KRIJGEN!

DE VERANDERDE CONSUMENT IN UW MODEWINKEL KRIJGEN!

PARTNER CONTENT
Door Partner

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Dat het moeilijker wordt om de veranderde consument in uw winkel te krijgen, hoeven we u niet te vertellen. Babyboomers, Millennials maar ook veel consumenten met een niet-Belgische achtergrond zorgen voor diversiteit in het straatbeeld en op de winkelvloer. Hoe pak je die diversiteit aan en hoe zorg je ervoor dat deze verschillende doelgroepen de weg vinden naar uw winkel? Hoe deze klanten best benaderen, vloeit voort uit een specifieke kennis en begrip van de doelgroepen.

Wie zijn deze consumenten, wat houdt hen bezig, wat is hun koopgedrag en hoe kan je ze het best benaderen, bedienen én aan uw winkel binden? Hoe zorg je er als modeondernemer voor dat uw klantenbestand uitbreidt door deze nieuwe consumenten aan te spreken? Hoe u deze klanten best benadert, vloeit voort uit de specifieke kennis en begrip van de doelgroep.

GASTSPREKER

Samen met Rachid Lamrabat van communicatiebureau TIQAH, gaan we dieper in op de kansen die deze nieuwe doelgroepen voor uw winkel bieden en kijken we aan de hand van praktijkcases hoe ondernemers uit de sector hun marketing en communicatie hierop afstemmen.

19u30 Ontvangst
20u00 Verwelkoming
20u10 Gastspreker Rachid Lamrabat
21u30 Praktijkcase food retail
21u55 Praktijkcase mode retail
22u20 Netwerkreceptie
23u30 Einde

WANNEER

Donderdag 25 april 2019

DEELNAME

Mode Unie en Fedelin leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen 50 euro (ex.btw). Wordt u lid voor 2019? Dan brengen wij deze 50 euro in vermindering van uw lidgeld.

INSCHRIJVEN VIA

info@modeunie.be of dit formulier

WAAR

Felixarchief Antwerpen
Oudeleeuwenrui 29
2000 Antwerpen
Parking: Q Park - Zeevaartstraat 11 – 2000 Antwerpen

Partner Content