Het Duitse modehuis Hugo Boss overweegt een accessoirecollectie op de markt brengen. Dat heeft topman Bruno Sälzer gezegd in een interview met de Financial Times Deutschland, dat maandag is gepubliceerd. "Wij zijn momenteel de mogelijkheden aan het onderzoeken om die markt te betreden," zegt Sälzer, "en dat onderzoek is al behoorlijk opgeschoten." Hij voegt er aan toe accessoires een interessant segment te vinden voor zowel dames als heren. Als Hugo Boss de stap zet om in dit segment uit te breiden dan zal de ontwikkeling van een accessoirescollectie naar alle waarschijnlijkheid in licentie worden gegeven. Dat is nu ook al het geval met de brillen-, parfum- en ondermodelijnen van het merk.

Hugo Boss heeft de afgelopen jaren een aantal nieuwe segmenten aangeboord. Van oorsprong maakte het merk alleen mannenkleding, maar inmiddels zijn daar onder meer dames- en schoenencollecties aan toegevoegd. Het bedrijf zou volgens Sälzer ook overwegen om de kindermodemarkt te betreden. En dan voor de 'juniors', kinderen tussen 2 en 12 jaar oud.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN