Hunkemöller was in 2006 de beste winkelketen in België. Dat blijkt uit een consumentenonderzoek van onderzoeksbureau Q&A Research en Consultancy. In totaal gaven 24.000 Belgische consumenten hun mening over zaken als prijs-kwaliteitverhouding, service en assortiment. Het is de eerste keer dat het onderzoeksbureau de Belgische markt onderzocht. In Nederland wordt de verkiezing al vier jaar uitgevoerd. Daar kreeg winkelketen Score afgelopen jaar de hoogste waardering.

In totaal dongen 75 winkelketens mee naar de van beste winkelketen in België. Ikea kwam als beste uit de bus, Hunkemöller eindigde op de veertiende plaats, goed voor de eerste positie in de categorie mode. Daarmee eindigde de winkelketen boven de twee andere finalisten H&M en JBC. Algemeen directeur Martin Zieger is vanzelfsprekend blij met de titel: "Een prijs als deze is een waardering die ons zeer dierbaar is," aldus Zieger. Q&A geeft aan dat de winkel de titel te danken heeft aan de gunstige prijs-kwaliteitverhouding, de vriendelijke winkelmedewerkers en de goede locaties waar de filialen gevestigd zijn. Ook de sfeer op de winkelvloer spreekt consumenten aan. De lingerieketen is marktleider in de Benelux met 172 winkels in Nederland en 74 winkels in België/Luxemburg. Hunkemöller is met 76 winkels de grootste lingerieretailer van Duitsland. Verder zijn er winkels in Frankrijk (15) Denemarken (19) in Curaçao (1) en in Riyad (1).

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN