Armani heeft aangekondigd in de komende vijf jaar 20 tot 30 verkooppunten te openen in China. Het bedrijf negeert het heersende pessimisme over de economische vooruitzichten van Hong Kong en heeft onlangs een winkel in deze Chineze stad geopend. Armani verwacht te profiteren van de toenemende koopkracht van de Chineze bevolking. De nieuwe megastore bezit de twee catwalkcollecties van Armani - Giorgio Armani en Emporio Armani - , een jong georienteerde Armani jeans winkel, cosmetica, interieurartikelen , boeken en een cafe. "De opening is het begin van een belangrijke expansie in China voor de Armani Group," zegt Robert Triefus, de onderdirecteur van de afdeling communicatie. De winkel staat tussen andere grote merken als Salvatore Ferragamo, Louis Vuitton, de nieuwe Prada-winkel en Bulgari. Armani bezit kleinere winkels in het Palace Hotel in Beijing en in Shenzhen, dat grens aan Hong Kong.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN