Abercrombie & Fitch vervangt logo ́s voor tijdloze ontwerpen

Abercrombie & Fitch, het merk dat bekend staat om de preppy kledingstukken, slaat een nieuwe weg in. Het merk kiest nu voor ontwerpen die tijdloos en minimalistisch zijn, zoals een chambray jurk of een basic gebreide coltrui.

Volgens de Britse website Business Insider begonnen tieners, op wie Abercrombie & Fitch zich voornamelijk richtte, genoeg te krijgen van de logo´s die altijd duidelijk aanwezig waren. Het merk kondigde daarom vorig jaar al aan om het aantal logo´s op kledingstukken flink terug te brengen. De nieuwe marketingstrategie lijkt volgens Business Insider aan te slaan. Ook de bekende Amerikaanse blog Man Repeller uitte zich positief over de omslag in de nieuwste collectie van Abercrombie & Fitch.

Ondanks dat de kledingretailer de afgelopen twee jaar de verkoop zag dalen, verwacht het merk voor de omzet van het tweede kwartaal van dit jaar een verbetering. “Abercrombie & Fitch, één van de grootste retailrampen van de afgelopen drie jaar, is eindelijk weer cool", aldus Business Insider.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN