Victoria’s Secret brengt zwemkleding terug in de collecties. Dit meldt Stuart Burgdoerfer, CEO van L Brands, het moederbedrijf van het lingeriemerk, tijdens een toelichting op de kwartaalcijfers. De zwemkleding maakt een rentree in de lente van 2019. Zwemkleding blijkt niet het enige dat Victoria’s […]

CEO INTERVIEW Garcia is een merk dat al jaren een vaste waarde is in het Nederlandse retaillandschap. Het merk groeide op de achtergrond rustig door, maar uitingen in de media waren zeldzaam. “We hebben niet de behoefte om steeds te benadrukken hoe goed we bezig zijn,” vertelt CEO Mark Hommelberg tijdens […]

Trendstop biedt lezers van Trendstop een kijkje achter de schermen naar de nieuwste producttrends uit de Voorjaar Zomer 2019 showroom evenementen in Londen. Het Trendstop team geeft lezers van FashionUnited een exclusief kijkje naar de belangrijke damesmode productthema’s te zien tijdens de evenementen […]

Celine zal in januari weer te zien zijn tijdens de mannenmodeweek in Parijs. Nieuw creatief directeur Hedi Slimane debuteerde in september met een gemengde show tijdens de damesmodeweek in Parijs, maar maakt nu de overstap naar de mannen, zo melden diverse media waaronder Vogue. Een exacte datum voor […]

VERSLAG Waar de consument vroeger al genoeg had aan één realiteit, moet de consument anno 2019 er twee weten te balanceren. De analoge en virtuele realiteit lopen steeds vaker door elkaar heen en dat brengt geheel nieuwe uitdagingen met zich mee, voor consumenten én merken. Trendwatcher Christine Boland […]

Na Daniëlle Cathari heeft Adidas Originals opnieuw een opkomende ontwerper gestrikt. De in New York gevestigde Olivia Oblanc heeft een 15-delige collectie voor de Duitse sportgigant gemaakt. Dat nieuws kondigt Adidas aan op zijn website. Oblanc, afgestudeerd aan de Parsons School of Design in New York, […]

Marta Ortega, de 34-jarige dochter van Zara oprichter Amancio Ortega, trad afgelopen weekeinde met Carlos Torretta in het huwelijksbootje. Ortega, die werkzaam is als Senior Creative Consultant voor Zara Women, droeg een origineel en uniek ontwerp van Pierpaolo Piccioli, creatief directeur van Valentino. […]

Carlings, een Noors modemerk, stapt met Neo-Ex in de digitale mode. Het merk lanceerde gisteren een kledinglijn die alleen online kan worden gedragen. Dit maakte het merk wereldkundig middels zijn Instagramaccount. Het modemerk dient daarmee een heel nieuwe doelgroep: de jonge generatie socialemediagebruikers […]

De Kering Foundation, opgericht door Kering-CEO Francois Henri Pinault, neemt een standpunt in tegen cyberpesten. De digitale campagne #IDontSpeakHater start vandaag en loopt tot aan het einde van de maand. Het doel van de wereldwijde campagne is om socialemediagebruikers, met name Generatie Z, te onderwijzen […]

Herentassen, een business op zich Herentassen, een item waar je wellicht niet als eerste aan denkt bij een toffe outfit. Toch kan een tas je outfit maken of breken. Daarom is het belangrijk ook hier aandacht aan te besteden, zeker in het geval van zakelijke herentassen. Businessbags zijn daarom ook […]

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN