• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Tommy Hilfiger benoemt hoofd marketing en communicatie van Amerikaanse divisie

Tommy Hilfiger benoemt hoofd marketing en communicatie van Amerikaanse divisie

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Tommy Hilfiger heeft Abdel El Hamri benoemd tot senior vicepresident Marketing en Communicatie voor de regio Noord-, Midden- en Zuid-Amerika. Hij was al hoofd Global Communications sinds 2013 en zal nieuwe taken aan zijn pakket toevoegen. Dat meldt Tommy Hilfiger.

El Hamri is al tien jaar werkzaam bij het modemerk, in verschillende functies bij het wereldwijde hoofdkantoor in Amsterdam. Voor hij hoofd Global Communications werd, was hij al verantwoordelijk voor de marketing en communicatie in de EMEA-regio. De benoeming is een aanvulling op zijn huidige functie, en dus blijft El Hamri ook toezicht houden op het marketing- en communicatieteam in Amsterdam. Wel verhuist hij voor zijn nieuwe taak naar New York, waar hij vanaf 1 augustus 2015 werkzaam zal zijn.

“In de tien jaar bij Tommy Hilfiger heeft Abdel een belangrijke bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van het merk in de hele wereld. In zijn nieuwe functie zal hij leiding geven aan onze geïntegreerde marketing en communicatie strategieën om het merk te laten groeien in de regio Amerika, terwijl hij voortdurend onze communicatie-inspanningen wereldwijd blijft overzien," zegt Avery Baker, chief brand and marketing officer bij Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger