Stefano Rosso is CEO Diesel Noord-Amerika

Diesel heeft Stefano Rosso aangesteld als CEO voor de Noord-Amerikaanse markt. De aanstelling markeert de beslissing van het bedrijf om de positie in deze markt te versterken.

Rosso werkt sinds 2005 bij Diesel in verschillende functies. Zo was hij Diesel’s 5 Pockets (denim) Brand Manager en Strategic Brand Alliances Director. In 2011 vertrok hij bij Diesel om als Director of Corporate Development bij OTB (het moederbedrijf van onder meer Diesel, Maison Margiela, Marni, Paula Cademartori en Viktor &Rolf) aan de slag te gaan. In 2013 werd hij benoemd tot co-CEO van OTB.

“Diesel was het bedrijf waar ik ‘werd geboren’, en Noord-Amerika is de markt waar ik me het meest toe verbonden voel,” zegt Rosso in een persbericht. “Dit deel van de wereld, zo iconisch en inspiratievol voor onze core denim business zal een sleutelrol spelen in het wereldwijde plan om om Diesel te rebooten. Ik ben hier om de volledige potentie van het merk te maximaliseren en bij te dragen aan het tillen ervan naar een hoger niveau.”

Rosso zal binnen ‘enkele weken’ werkzaam zijn in zijn nieuwe functie.

Beeld: Diesel

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN