• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Meer nieuwe namen bij American Apparel

Meer nieuwe namen bij American Apparel

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

De reorganisatie bij American Apparel krijgt steeds meer vorm. Zo heeft CEO Paula Schneider Thoryn Stephens aangenomen als eerste chief digital officer en wordt Cynthia Erland senior vice president marketing. Dat meldt WWD.

Stephens zal verantwoordelijk zijn voor ‘het optimaliseren van de digitale markering, data analytics en e-commerce strategieën’ van het bedrijf. Erland zal de marketing en communicatie-uitingen voor haar rekening nemen. Zowel Stephens als Erland zullen vanaf 9 maart werkzaam zijn bij het Amerikaanse merk, en ze zullen rapporteren aan Schneider.

Bij het aantreden van CEO Paula Schneider zo’n zes weken geleden werd al duidelijk dat er flink wat ging veranderen in het bedrijf. In haar eerste interview liet zij al doorschemeren ‘minder bloot’ te willen in de campagnes en wees ze op de noodzaak van een betere planning en logistiek. “Er is veel kans, en dat zit in de fundamenten,” zei Schneider toen. Eerder werd al bekend dat senior creatief directeur Iris Alonzo en creatief directeur Marscha Brady ontslagen zijn.

American Apparel