Gerry Weber International heeft haar directie uitgebreid van drie naar vier leden. Het modemerk heeft Norbert Steinke benoemd, die per 5 oktober werkzaam is als Chief Retail Officer (CRO).

In zijn nieuwe functie is Steinke verantwoordelijk voor de retailactiviteiten van het bedrijf. Daarnaast blijft hij Algemeen Directeur van Hallhuber, een dochteronderneming van Gerry Weber, waar hij sinds 2009 werkt. Voordat hij bij het in München gevestigde modebedrijf begon, was hij al directeur bij Roland Schuhe. Daar was hij verantwoordelijk voor de inkopen en de uitbreiding van het bedrijf. Steinke begon zijn carrière als retailexpert in 1982 bij C&A.

Daarnaast heeft Gerry Weber, dat in augustus al bekendmaakte te gaan reorganiseren, Tina Heyl onlangs aangesteld als nieuwe Marketing & Communicatie directrice. In haar nieuwe functie is ze verantwoordelijk voor de nationale en internationale merkontwikkeling. Heyl volgt Brigitte Seebacher op, die het bedrijf eind november zal verlaten. Heyl werkte voorheen als marketingexpert bij Duits luxemerk Dorothee Schumacher en modebedrijf s. Oliver.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN