• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Digitale afdeling Under Armour op de schop

Digitale afdeling Under Armour op de schop

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mensen

Als onderdeel van de reorganisatie heeft Under Armour aangekondigd een nieuwe strategie te voeren in de digitale afdeling. De afdelingen connected fitness digital product, digital engineering en digitale media zullen vanaf nu onder het toeziend oog van Paul Fipps, CTO, aangestuurd worden.

“Deze integratie vergroot de mogelijkheid om onze consumenten te koppelen aan verbeterde ervaringen, premium producten en gepersonaliseerde diensten,” aldus Paul Fipps. In de nieuwe managementstructuur is ook Michael La Guardia aangesteld als senior vice president van Digital Product. La Guardia is verantwoordelijk voor het leiden van de strategie van de ontwikkeling van alle digitale producten. LaGuardia was hiervoor werkzaam bij Yahoo!

Naast de verandering in de managementstructuur in de digitale afdeling van Under Armour, kondigt het merk ook een verandering in de financiële afdeling aan. David Bergman, die al sinds februari als uitvoerend CFO functioneerde binnen het bedrijf, zal vanaf nu officieel de functie van CFO op zich nemen. Bergman is al sinds 2004 werkzaam bij het bedrijf.

Beeld: Under Armour website

Under Armour