Calvin Klein is de afgelopen maanden flink opgeschud en daar lijkt met drie nieuwe aanstellingen bij het PVH-merk nog geen einde aan te komen. Het merk heeft onder andere een nieuwe Chief Marketing Officer aangesteld, zo meldt WWD.

Calvin Klein zag niet alleen creatief directeur Raf Simons in december vertrekken, maar kreeg ook al twee nieuwe vice presidenten in januari. Een voor consumer engagement en een voor strategische marketing initiatieven en transformatie. Eind 2018 heeft moederbedrijf PVH onder andere aangegeven dat de resultaten van onder andere marketinguitgaven van Raf Simons waren tegengevallen. Het marketing team wordt nu versterkt met Marcella Wartenbergh, zo meldt WWD. Ze neemt de rol van Chief Merchandising Officer op zich, naast haar rol van wereldwijd hoofd van licenties en internationale markten.

Binnen het bedrijf hebben nog twee mensen een promotie gekregen. Terwijl de zoektocht naar een global head of design en concept verder gaat, zijn Ulrich Grimm en Suzanne Barton aangesteld als hoofd van non-apparel design en hoofd van close to body design, aldus WWD.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN